Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M58i34l45a37n 36K21e17s91l

15. 2. 2017 22:50

Ještě k tomu jeho pořadu se strejčkem Bradou.Jednom kritickém komentáři jsem četl,že v Krausově Betlémě vystoupily tři dámy -vyjmenované.V normálním Betlémě vystupuje kráva,oslice,Panenka Maria a strejček Pepík.Rád bych věděl,kdo koho hrál.

0 0
možnosti
VJ

V34a98s27i87l 28J70a78n32k71o

15. 2. 2017 19:18

Vy jste asi hodně nešťastný člověk...

0 2
možnosti
JM

Jasně....a Vy umíte rozesmát. Už se těším, jak pobavím známé, až jim tohle Vaše "odhalení" řeknu...komiku;-).

0 0
možnosti
PV

Já bych to tomu Krausovi neměl za zlé. Vždyť jeho interwiew s katkou jaujau zelené prakticky zničilo, respektive dorazilo, tak se jim snažil trochu revanžovat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Žádný strom neroste do nebe, obzvlášť když je půda bez živin. Lesík který ho obklopuje je také napaden, stromy jsou sžírány velikášstvím, závistí a neúctou k ostatním.Rv

0 0
možnosti
Foto

P58e68t52r 89K25a14d16l31e53c

14. 2. 2017 19:10

Třebaže bych s Vámi v lecčem i polemizoval, tak v názoru na mládě Stropnické a zejména na destrukční deník jsme zcela zajedno. Díky Vám za ten odkaz, jde z toho na člověka hrůza, ale je dobré rozšířit si občas obzory i tímto směrem...

2 0
možnosti
JM

Polemika je dobrá věc ;-)R^...hrůza mě jímá ze znovu zaváděné "jediné pravdy" a "jednotného názoru"...

1 0
možnosti
JV

Při vzpomínce na ten Krausův sváteční zástup poražených, kteří si, navzdory své inteligenci a vzdělání, přikyvovali při zcela nevěcných a nedůstojných argumentech (např. rýmovačka metál-mentál), je mi pochopitelná podstata davové psychózy.

Ale abych nebyl nespravedlivý, opačný tábor se chová stejně.

0 0
možnosti
JR

J78a81n 81R62á57ž

14. 2. 2017 12:26

Jan Kraus se tak sžil s prostředím psychopatů, kteří se domnívají, že jsou kulturní a intelektuální elitou národa, že si neuvědomil jak nechutným psychopatem se sám stal.

6 0
možnosti
EH

Krausovi stoupla do hlavy jeho psedodůležitost. Vidí se jako etalon popularity celebrit. Až ho zruší kvůli malé sledovanosti, bude se chtít prohlásit za národní poklad jako Vondráčková. ;-D

10 0
možnosti
JB

Nechápu jak mohl zrovna on, vyčítat V.Klausovi aroganci.

6 0
možnosti
PS

P10e74t35r 61S93k26á82c62e76l

13. 2. 2017 23:22

Pan Kraus u mne skončil v době, kdy si do pořadu pozval pana Stanislava Pecku, pekaře z Chrudimi. Byl v té době mediálně známý jako odpůrce tzv. "letního času". Nesmyslu nad nesmysly. V pořadu se snažil jenom o to, aby pana Pecku ztrapnil, ne-li zesměšnil. Když jsem panu Krausovi napsal slušný protest a kritiku na jeho zaujaté vedení pořadu, víte co mně odpověděl? Že je dokonce trestné si zástupně stěžovat, tedy žádat za pana Pecku omluvu od něj! Neměl jsem čas a chuť se dál tímto zabývat, pan Kraus se proto tehdy nedozvěděl, že mám dokonce od pana Pecky písemné pověření, abych ho zastupoval ve styku se sdělovacími prostředky, apod. Pověření jsem měl ještě před natáčením a zveřejněním inkriminovaného pořadu. Posuďte sami, zda se mýlím:

https://www.youtube.com/watch?v=KzVJEURwzD8

7 0
možnosti
LN

Je potřeba si uvědomit, že z Krause se stal normální sebestředný, arogantní cosi..., nelze napsat. Já už ho neviděl aspoň rok a půl a nepřijdu si příliš ochuzen. Peoplemetr mu to stejně spočítá a půjde s brekem na TV Barrandov.

2 0
možnosti
  • Počet článků 69
  • Celková karma 36,18
  • Průměrná čtenost 2481x
Zprava se snažím o nestrannost.

Seznam rubrik