Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zrovna dneska jsme Jarka potkali - jak sám zpívá - v Hypernově u rybiček. R^

2 0
možnosti
PB

P80e72t67r 65B30r25o89ž

7. 5. 2016 0:25

Dvě stě tisíc berou. Třista tisíc...

Žumpa jek za Jakeše...

10 0
možnosti
Foto

Jediná (téměř jakákoliv) píseň od barda ostravskeho mi dá víc, než celý výtisk časopisu Týden, a to je to co se v životě počítá!

BTW - díky za blog R^

31 0
možnosti
Foto

Pouštím si ho dnes a denně, uklidňující, pohodové a člověčí R^;-)

5 0
možnosti
MH

Jarka Nohavici si vážím. Je to básník ...

10 0
možnosti
BM

STB co to je? Neměli už být dávno v tom propadlišti? Zvláště když poslední dobou září Americká NSA která odposlouchává snad celý svět. Na každého něco vědí. Jednání EU v Bruselu to jenom potvrzuje.

10 2
možnosti
PK

P11a32v41e67l 79K15u41l33a

6. 5. 2016 13:39

Máte pravdu, samozřejmě, ale ona křišťálová iDnes také ráda přetiskne drby z bulváru :-)

1 0
možnosti
VM

Nečtěte to. Já to taky nečtu a mám o spoustu starostí míň.

1 0
možnosti
JC

Nečetl jsem ten článek.

Neznám žádného Ivana Motýla.

Ovšem pana Nohavicu znám a vážím si ho zcela mimořádně.

A že se nechce bavit s novináři? Dobře dělá! Petr Bezruč se s tou pakáží také nebavil.

31 1
možnosti
Foto

R^

nejlépe to kdysi napsal v Lidovkách jeden můj známý.Jan Štetina.StB On si nenašel je, oni si našli jeho.... možná s nimi seděl , ale jako ku..va s nima na pokoj nešel...

Ve videu je vidět , co s námi se všemi Jarek Nohavica udělal, jak dokázal spojit lidi doopravdy a ne jen v heslech, jak nám dal odvahu a pocit sounáležitosti, jak ve slovech , která si na velkou báseň nehrají, uměl a dodnes umí říct, jak jsem stejní ve smíchu i zranitelnosti...nikdy nebyl ukřivděný, zapšklý...A to, že si ho dnes ke spolupráci berou kapely, kde by jim mohl dělat tátu a dědu, mluví za sebe už úplně....Hutka, do jisté doby oblíbený, u mě klesl šíleným způsobem... a proboha ono ve stejném nebo podobném duchu zaseRv

odkaz na své blogy nedávám, nenutím... dole pod textem video;-)tam je odpověď, co je důležité

http://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=490682

23 1
možnosti
JM

Moudrá slova. A myslím, že Jarek, jak mu říkáme v Ostravě ;-), to řekl podobně a možná ještě přesněji...." seděl jsem s kurvou v baru, ale na pokoj jsem s ní nikdy nešel...". Mimochodem J. Hutka deklasoval sám sebe na úroveň pitomců, závistivců, samozvaných moralistů a dnešních "kazatelů našeho dobra i proti naší vůli". Anebo se možná jen projevil ?

10 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 35,62
  • Průměrná čtenost 2411x
Zprava se snažím o nestrannost.

Seznam rubrik