Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Texty i zpívání J. Nohavici se mi líbí. Co dělal za komunistů je mi putna, dneska tu nesvobodu, nedemokracii tady máme pořád i po 26 létech. Takoví jako vy autore se měli ozývat, když tady moc a majetky přebírali dnešní mocipáni. Špinili a hanobili lidi podle toho přes koho se chtěli dostat k moci. Komouše chtěli věšet a střílet, dneska ti samí chtějí soudit i za symbolické šibenice.

1 1
možnosti
Foto

K60a93r64e79l 23C67a47c97h

6. 5. 2016 12:18

Není nic podlejšího, než označovat Jarka Nohavicu za spolupracovníka STB. Spolupracovník je dle mně člověk, který spolupracuje dobrovolně a aktivně. Spoustu lidí, kteří se ve škatulce spolupracovník ve spisech STB vyskytují, však byli obětí vydírání své osoby touto organizací. To však dnešní bijci nejsou schopni rozlišit.

14 1
možnosti
MS

Clanek jsem necetl, Nohavica jako pisnickar dela svoji praci velmi dobre. To nic nemeni na mem postoji, ze jej za spolupraci s StB povazuji za slabocha a spinu.

Kolik kdo vydelala je kazdeho vec, pokud je to legalni. Ze lide ze showbusinessu maji vysoke prijmy plati vsude ve svete, nevim proc by to melo nekoho pohorsovat.

4 24
možnosti
DN

Nikdo z nás pořádně neví jak to bylo. Těžko hodnotit jeho momentální pohnutky a situaci. Netroufám si v tomto případě moralizovat. Je to jeho svědomí a on se s tím bude muset vypořádat.

2 0
možnosti
Foto

Překvapuje mě, kolik lidí ten članek v Tydnu nebo v čemsik takem četlo. Vy to kupujete? Vy platite lži Česke Televize? Kupujete Blesky a čtete Novinky? Pak se ale na tom svinstvu podilite, bo ho financujete a zvyšujete mu čtenost. Tady žadne vymluvy nepomožou. Co se tyka Jarka a novinařskych zmetku - tak až kerysik novinař pro nas zrobi tolik, co Jarek v osumdesatkach, pak si od něho cosik přečtu. Do te doby mě žlučovite svinstvo dvacetiletych zavistivych blbečku nezajima... autorovi blogu karmica jak cyp. R^

72 2
možnosti
DN

Kupujym to bo se zanadovacz třeba ;-D

0 0
možnosti
Foto

Pane Medulo, ne každý Dolanský leze do zadku mainstreamu.;-D;-D;-D

4 0
možnosti
JM

;-D;-D;-D...to máte pravdu, jsou i vtipní a přemýšliví Dolanští...;-D;-D;-D

2 1
možnosti
Foto

On Jarek Nohavica píše i libreta k operam.

To ale básníci nedělají, že?

4 0
možnosti
Foto

schopní dělají leccos, poněvadž mají obzory a možnosti svého já na leccos a leccos po nich i zůstane jako odkaz...jako po schopných... to se holt nedá nic dělat... Přiznám se Vám, být režisér, potřebovat cosi... kroutěj se mi palce to říci naplno, ale pane Hermánku, vyberu si mezi ,,nějakými,, blogery a Nohvicou toho Nohavicu... skoro škemrat budu.

0 0
možnosti
Foto

Ano, Jaromíre. Správně.

1 0
možnosti
Foto

ode mě zasloužená karma, taky jsem nechápala, když jsem ten manipulativní text četla....

6 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 35,63
  • Průměrná čtenost 2411x
Zprava se snažím o nestrannost.

Seznam rubrik