Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Věřím, že p. Nohavica nepotřebuje zastání. Toho on má na plných koncertech dost a myslím, že to je pro něj to nejpodstatnější. Vám karma R^.

30 0
možnosti
Foto

Honba za použitou a vyčpělou senzací, novinářská křeč. To je jediné, co ten článek o Nohavicovi je. Mohu si myslet o Nohavicovi leccos, ale tu dobu jsem zažil, proto nesoudím. Písničky má hezké.

38 2
možnosti
ZB

Bulvár propírá kde koho...a bulvární novinář dělá tiskového mluvčího na Hradě.Pokud jde o pana Nohavicu,je to opravdu jediný člověk,který jako textař a básník snese srovnání s Krylem.Nepotřebuje se podbízet a tak se nepřidal ani k "pravým vlastencum" smolících infantilní "vlastenecké" texty.Z pohledu "vlastencu" je to vlastně vlastizrádce...;-)Dost jsem se pobavil,když tu někteří "vlastenci" srovnávali Hnídka Ortela s Krylem...

7 3
možnosti
Foto

Četl jsem jen začátek článku, celý článek byl jen na placené verzi. I ten začátek mi bohatě stačil. Máte pravdu - žumpa. A to nejsem žádný Nohavicův fanoušek, mám rád jen některé jednotlivé písničky.

14 0
možnosti
VS

Kdyby to šlo, stonásobná karma za článek, který bych podepsala od slova do slovaR^

17 0
možnosti
PD

P65e53t26r 32D78u82s

6. 5. 2016 7:42

Karma a dík:R^

19 0
možnosti
  • Počet článků 71
  • Celková karma 35,63
  • Průměrná čtenost 2411x
Zprava se snažím o nestrannost.

Seznam rubrik